برند های هوشمند سازی ساختمان

در عصر جدید با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز بشر ،وجود سیستم هوشمندسازی در تمامی اماکن مسکونی ، اداری، تجاری و ... لازم است. هر خانه ای می تواند با ایجاد یک سیستم هوشمند ، یکپارچه ، راحت، امن و به صرفه زندگی ایده آلی را برای اهالی منزل فراهم کند. به طوری که می توان تمامی سیستم های روشنایی، صوتی، دوربین مداربسته و غیره را تنها با چند کلیک از راه دور کنترل کرد. برندهای متفاوتی در حال ساخت سیستم های هوشمند هستند که سرآمد آنها شرکت های آمریکایی، چینی، آلمانی و ... هستند. شناسایی و استفاده از یک برند مناسب این امکان را به شما می دهد تا زندگی راحتی داشته باشید و با خیالی آسوده از انتخاب خود لذت ببرید. اکنون در ادامه مطلب قصد داریم شما را با ویژگی های برخی از برند های معروف و معتبر خانه هوشمند آشنا کنیم.

ویژگی های برندهای هوشمند سازی ساختمان

در هوشمند سازی ساختمان به روش BMS تقریبا 90 درصد از ساختمان به صورت یکپارچه تحت کنترل سیستم های هوشمند در می آیند. در برخی از موارد نیز حتی این فرایند تمام کنترل تجهیزات ساختمان را در اختیار دارد. اما این سیستم یک فرق عمده با خانه هوشمند دارد که خیلی ها آن را با هوشمندسازی BSM اشتباه می گیرند. در واقع خانه هوشمند تنها بخش کوچکی از هوشمند سازی BSM است. در هوشمندسازی موارد چون:

  • سیستم های دوربین مداربسته
  • اعلان حریق
  • سیستم های امنیتی
  • درب و پنجره ها
  • سیستم های روشنایی
  • موتورخانه
  • سیستم های گرمایشی و سرمایشی
  • سیستم های آبیاری گیاهان
  • سیستم های نظارتی پیشرفته
  • دزدگیرها و سیستم های درب باز کن

به طور کامل تحت کنترل صاحبخانه در می آیند.

ویژگی های برندهای هوشمند سازی ساختمان

چه برندهایی را برای هوشمندسازی ساختمان باید خریدرای نمود

در بحث هوشمند سازی انتخاب یک برند منحصر به فرد که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار باشند، بسیار حائز اهمیت است. شما باید به دنبال برندهایی باشید که کیفیت را فدای درآمدزایی نکنند. همچنین تمامی محصولات آن باید شامل گارانتی و خدمات پس از فروش باشند. از آنجایی که سیستم های هوشمند بسیار پیچیده هستند، نیاز به کنترل و سرویس دهی همیشگی خواهند داشت.
فاکتورهای مختلفی بر قیمت هوشمند سازی ساختمان نقش دارند که مهمترین آن ها میزان سطح هوشمند سازی است. به تبع هر چه از سیستم های حرفه ای تری در هوشمند سازی استفاده شود هزینه راه اندازی آن نیز بیشتر می شود. فاکتور مهم بعدی متراژ ساختمان است. با توجه به این که سیستم های هوشمند باید در سرتاسر ساختمان تعبیه شوند، متراژ ساختمان بر قیمت نهایی کار تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت.

ما در این مطلب شما را با برخی از ویژگی های معتبرترین برندهای در حال حاضر دنیا آشنا کردیم اما لازم به ذکر است که برند های فراوانی با کیفت و عملکردهای متفاوتی در سرتاسر جهان وجود دارد و بهتر است پیش از خرید حتماً با کارشناسان باتجربه مشورت کنید. از آن جایی که قیمت ها مدام در حال تغییرند، توصیه می شود قبل از خرید از طریق تماس با کارشناسان فروش استعلام قیمت بگیرید.

نوشتن دیدگاه